Dambesök!


I helgen har vi haft äran att vara hundvakt åt Border Collien Heba, en otroligt charmig liten dam. Hon charma hela min familj, våra hundar och inte minst Stina. Danne är ju svårtflirtad men han ogilla henne inte iaf =)

Grabbarna grus tyckte det var high life, matten tyckte det var trevligt med en tik som styrde lite, fast hon och Viggo delade på bördan att styra över den unga slyngelpojken. Var kanske lite det jag önskade!

Se mej se mej har Sting ropat hela helgen då Heba är ungefär lika gosig som honom så de har fått tampats om uppmärksamheten!

Vem hinner först???!!

Vi hälsar iaf att Heba är mer än välkommen igen!


Kommentarer
Postat av: Malin

Sammy har en girlfriend som ser ut som Heba.

Så Sting o han ser ut att ha samma smak i tjejer..hehehe Har du sett bilderna på dom på FB??

2010-05-25 @ 19:59:37
Postat av: Sarah,Yoggi&Harry

Hon är ju så söt! Körde ni "puss"? Hade varit ball att se på kort! =) Vi ser fram emot lördag! Titta ordentligt imorgon. Kram!

2010-05-26 @ 19:48:16
Postat av: Hanna

Så söt hon är :) Tänker fortfarande på henne otroligt söta pussar :)

2010-05-26 @ 22:25:32
URL: http://hannaochisa.blogg.se/
Postat av: Cissi o Lipton

Snubblade in här och hittade både en välkänd BC och en labbe jag hört talas om, vilket sammanträffande! =) Jag har en jaktlabbe som heter Lipton som jag bl.a. tävlar agility med, vilket är hur jag känner Heba (och Bea o Johanna...) Har hört talas om Sting och dig både från dom och genom att läsa resultatlistor. Grattis till WT-debuten! Jag kommer hålla utkik efter er på fler resultatlistor i framtiden! =)

Ha det bra och lycka till med träning och annat!

2010-06-01 @ 18:12:47
URL: http://www.hapenidi.se
Postat av: Heba

Man får tacka för en trevligt helg, diggar verkligen det där med trädgård, barn som ibland matar och leksällskap! Dinner and a show, kan man säga :) Hörde dessutom att jag bytt ägare, helt ok för mig, antar att Stina växer och snart kan springa med mig på agilitybanan. Kommer VÄLDIGT gärna tillbaka! PFUSS!

2010-06-02 @ 22:25:49
Postat av: Stina och Johanna

Heba, när flyttar du då?! Stina springer och hoppar som en tok nu räcker inte det?!

2010-06-02 @ 22:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0