hemgjort

Igår fick jag rycket och gjorde äntligen slag i en sak jag tänkt länge på, nämligen att sy ett biltäcke / värmetäcke till Sting av gamla fleecefiltar jag har.

Hittade två dubbelfodrade fleecefiltar som jag dessutom la dubbelt, så varmt o gosigt lär det vara. Klippte o klura o sydde en hel del. Kl 3, inatt undrade danne om jag inte skulle fortsätta idag och det tog emot men när symaskinen trilskades så fick det vara, hade bara två kardborrebitar kvar att fästa dit.

Imorse fick jag äntligen parkera vid symaskinen igen och sy fast dem, så nu är det färdigt. Barnsligt nöjd. Det är stort o mysigt, tjockt och varmt o alldeles alldeles gratis, fleecefiltarna bara låg ju o kardborren satt på ett alldeles för litet reflextäcke.

Självklart kommer modellbilder så fort jag bara kan!

Kommentarer
Postat av: Anna i Kalmar

Flitig du är.. Spännande och se resultatet.

2010-01-10 @ 21:36:25
Postat av: Hanna

Jaa, han beter sig som en Viggo också =) Isa är störtnöjd! Va duktig du är som syr - ser fram emot bilderna.

2010-01-10 @ 22:27:17
URL: http://hannaochisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0