Grattis till minstingen i familjen!

Grattis nacken på din ettårsdag!

Idag är det ett år sedan Sting såg dagens ljus på Limmerhult. Det dröjde dock ett par veckor innan det blev klart vem som var just Sting, även om jag hade min/mina favoriter. Nacken, var en av mina klara favoriter rätt snabbt efter att vi fått träffa de små liven. Minns det väldigt väl när jag fick veta att nacken blev en Sting. Jag, Angelica, Camilla och Moa, satt i en ruggig stuga i Ullared, utanför Gekås, när telefonen ringde.
Visste inte vart jag skulle ta vägen men dansade runt där i stugan.

Resten vet ni, känns otroligt bra, som Cinna säger känslan var rätt ifrån början!

Älskade lilla Stingrocka. Kärlek redan då, kärlek nu! Min fina!


(foto Danne)

Liten har blivit lite större, men fortfarande en riktig knähund, precis som jag önskade =)


(foto Annelie Karlsson)

Tack Calle och Cinna, mamma Ellen och pappa Drake med matte Rita!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Grattis till Stingen, hipp hipp hurra... Kram från oss..

2010-02-01 @ 20:52:04
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/
Postat av: Annelie & Martin

Stort GRATTIS på din 1-års dag!! Hipp hipp hurra!!

2010-02-01 @ 22:40:31
URL: http://harpo-labradoren.se
Postat av: Angelica

Grattis Stingen!

Jag har både film o kort på när du dansar runt med telefonen haha

2010-02-04 @ 21:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0