Träningspass a´la en Stingrocka

Efter jobbet idag infann sig en hel del träningslust, höll emot tills dottern låg i sängen sen smet jag och Sting ut alldeles själva. Lämnade en Danne kvar i soffan som ett stort frågetecken och en Viggo i dörren!

Hade planerat ett styrpass, dvs ett pass med dirigeringar av alla olika konstiga slag, det visade sig vara precis vad vi behövde som jag anat. Byggde upp lite områden som jag kan använda mej av i framtiden (nere vid stranden, ni som varit här), jobbade på en liten gräsväg. Jag startade idag med att jobba in 3 riktningar/områden, som vi växlade i tid och otid emellan. Avstånden var inte jättelånga utan fokus låg på riktningarna.

Tanken idag var att variera, så att Sting inte hade riktigt egen pejl på läget själv och jag lyckades nog, för ibland fick vi göra om göra rätt och lyssna NOGA. Kändes lite som att han måste gå fel för att lära sej att gå rätt. Hänger ni med eller svamlar jag bara?

Känner mej nöjd med dagens lilla pass, den lilla svarta lärde sig nog en hel del idag kändes det som, ja jag med såklart! Nu har jag dessutom tre områden som jag kan jobba vidare på imorgon och så vidare. Jag har en plan!

Sting havsapporterar på västkusten

Just det vi jobbade dessutom endast med perfekta avlämningar och avslut idag =) Tyckte det låg lite i luften att det behövdes!

Nu kan jag tänka mej lite sol till imorn, fick liksom tvätta av dummiesarna efter träningen, pga. all lera!



Kommentarer
Postat av: Cinna

Hmmmm jag tror du fattar vad du menar ;)

2010-08-05 @ 21:45:24
Postat av: Linda m labbarna

Hej Johanna,



det var länge sen !



Hoppas att ni har det bra!!



Har försökt hitta dig på FACEBOOK men hittar ingen blond Johanna Ringh!



Hoppas allt är bra med er



vänliga hälsningar

Linda

2010-08-23 @ 10:49:27
URL: http://puregoddessandpumba.blogg.se/
Postat av: Hanna

Underbart med träning utanför husknuten =)

2010-08-23 @ 22:22:49
URL: http://hannaochisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0