Hundlös semester

I helgen åker vi tvåbenta på semester på Gotland. Hundarna får snällt stanna på fastlandet, är inte alls förtjust i att ha dem under däck och det lär inte vara de enda hundarna på färjan varken under eller över däck och utställningshundar i mängder bland mina älsklingar kan jag leva utan =)

Kan tänka mej att det inte kommer att vara helt tyst under däck eller lugnt och fridfullt på däck, så även om mitt hjärta värker över att lämna dem så vet jag att de har det bättre hemma. Viggo han lär njuta i fulla drag hemma hos morrmor och morrfar, kylskåpet är fullt av leverpastej och skinka, Sting han får lära sej att leva utan sin matte, men lite leverpastej och skinka så är nog han såld med =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ha en trevlig semester!

2010-08-25 @ 22:16:17
URL: http://hannaochisa.blogg.se/
Postat av: Cinna

Finns ju hundsalong på båten, bra träning....

2010-08-26 @ 20:05:21
URL: http://www.limmerhult.net
Postat av: Johanna

Cinna: ja jag vet att det finns det men någon sådan biljett vart inte bokad denna gång, nästa gång får de följa med =)

2010-08-26 @ 20:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0