Tack för alla Grattis, både här, sms, telefon och facebook!


Vi har legat lite på "sofflocket" under föregående veckan, bortsett från motionsbiten, som kan vara ack så ansträngande för hundhjärnor =)

Men i helgen fick vi till en apporteringsträning, fokus på markeringar samt linjetag mot kända områden. Jag hade verkligen en nytankad ferrari fick verkligen agera snabbt för att hänga med i svängarna. Vissa bitar kunde jag gjort bättre andra gick riktigt bra. Svårigheten låg främst i den starka vinden som både tog vittringen och ljudet.

Ferrari var det ja, men Markus lyckades fånga en skarp Sting, hatten av för honom!

Viggo han hade dambesök, av Isa, the one and only för honom, så han hade lite ludd i hjärnan, gjorde vad han skulle men lite virrigt kan man väl kalla det =)

I helgen väntas det valpträff som jag helt missat, så jag har inte tagit ledigt. Dock jobbar jag lördag kväll, så jag åker över till Linköping å är med på förmiddagspasset, för det lät som att jag inte ville missa det =)

Ny vecka, nya utmaningar!

 

 


Kommentarer
Postat av: Sarah

UNDERBART kort på Viggo, tack för att du lade ut det här med! Hoppas helgens träning kommer att gå bra, litar på er! Stora kramar!

2010-04-20 @ 23:09:09
Postat av: lena,millie,ebba

Ja det gäller att hålla i ratten med nytankad Ferrari ;o)

Kram

2010-04-21 @ 10:19:38
URL: http://www.goldentjejenmillie.se
Postat av: Cina & Disa

här är det så grått så grått, hoppas att det blir härligt på lördag....kan inte annat med våra SOLdrakar...vi syns snart:-)

2010-04-21 @ 21:51:13
URL: http://web.comhem.se/javashemsida
Postat av: Lotta

Vilka härliga bilder på era gosenosar när de kopplar av i vårsolen.

Lycka till med träningen!

Hörde att ni ev skulle få Kalmarbesök...

Trevligt!

Kram

2010-04-22 @ 22:14:31
URL: http://tankarombilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0