Konditionsträningen inledd!

Nu kan man inte skylla på snön längre, så tempot på promenaderna har dragits upp (ja då menar jag mitt hundarnas är alltid full fart framåt), men idag har vi även tagit årets första löptur så här nästan 5 månader in på det nya året (skäms) men det har ju inte gått å springa här i krokarna förräns nyss.

Idag var det också Stings premiär som min vapendragare i löparspåret. Vi sprang 2/3 av en runda och powerwalka 1/3, som nedvarvning osv. Hundarna fick först springa kopplade på grusvägen (finns inga marginaler om en bil kommer) sen lösa i sitt eget tempo på fältet och travbanan för att sedan kopplas förbi gården och på vägen hem.

De skötte sig kanon! Mina vapendragare! De är guld värda!

Kommentarer
Postat av: Pia och Hera

Hua så duktig du är! Önskar att jag hade lite energi över efter alla barn och all hundträning så jag kunde ta tag i saken jag med...

2010-04-23 @ 07:32:24
URL: http://www.piatricks.se
Postat av: lena, millie,ebba

Heja, Heja !!!! ;o)

2010-04-23 @ 13:40:09
URL: http://www.goldentjejenmillie.se
Postat av: Sarah

Vad skönt det vore med lite av din "spirit", måste ta mig i kragen! Efter den här förkylningen så är det dax, och då rapporterar jag till dig varje dag. Annars fuskar jag bara... =D

2010-04-25 @ 08:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0