Charmtrollet Rocky

Skum brud som sitter på huk framför mej o försöker låta som en fågel..

åå shit så trist hälsar Rocky, får man springa nu!?


Mina kusiners schäfervalp (5 mån) Rocky är ett riktigt charmtroll. Full av bus. Viggo och han har superkul, Sting går med i leken emellanåt, men ser mest sotis ut för att Viggo har en annan lillskit hängande i sig.

Mitt fartkort som inte riktigt blev som det var tänkt men sött ändå!


Rocky är enligt Viggo en perfekt lekkamrat, som gärna gnager å biter honom runt halsen och hänger där. Söta är de alla tre iaf, men sötast idag var nog lilla "locky" som Stina säger.

Viggo, Rocky och Sting om nån var fundersam =)

Himla mysig promenad, får bli en vana att gå tillsammans.

 

(det går inte att kommentera just nu tyvärr, mkt dumt, har mailat supporten och inväntar besked)




Kommentarer
Postat av: Anna & Enza

Söt liten vappe det där.. Vad ska det bli av den när den blir stor? Härligt att det rätta virket har hamnat på bloggen hälsar Enza.

2010-04-28 @ 16:49:19
Postat av: Annelie

Så söt, honom har jag faktiskt sett live, hade honom på bild också, kan ju inte riktigt låta bli att knäppa när jag ser något så söööötttt!

Kram

2010-04-28 @ 16:53:19
URL: http://harpo-labradoren.se
Postat av: Hanna

Så fantastiskt söt!

2010-04-28 @ 22:03:11
URL: http://hannaochisa.blogg.se/
Postat av: Sofie

Så fina de är tillsammans, det är mysigt med hundkompisar... Kram

2010-05-01 @ 18:30:55
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0