Utforskade nya hemområdena!


I förrgår när Stina var på dagis (ja vi har ju så få timmar i veckan så hon får vara dagar vi är lediga med för att snitta 15 timmar) så tog jag och Danne hundarna och åkte ut till huset. Det står ju tomt, så vi parkerade på uppfarten, kändes kanon, spatserade runt på tomten lite o tog sen en promenad i omgivningarna. Himla fint var det. Finns en massa bra träningsmarker! Vi kommer att trivas galet bra där ute på udden.

Försökte fota hundarna lite men inte helt lätt när det är två olika färger på dem, en karl som trampar o vill gå vidare och en kamera jag inte hunnit lära mej ännu.

Kom på den briljanta idén att fota hundarna när de kom springande genom det höga gräset... ja bra idé var det ju, men inte lika lyckat när jag försökte genomföra det med vårt lilla objektiv o våra hundar =)

ja Sting han flög förbi mej han precis vända mej med kameran..

Viggo däremot han kom rätt på o nocka omkull mej, men fick iaf ett bra kort =)



Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag vet precis hur det är att fota hundar med olika färger - Isa blir ju alltid en liten vit fläck på alla kort =)

2009-10-17 @ 23:15:04
URL: http://hannaochisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0