sex dagar

idag är det bara sex dagar tills vi åker och hämtar vår lille Sting, det blev förresten Nacken! Min lilla nacke!! Fram tills dess så är det full rulle. Danne och Viggo fortsätter att träna på flitigt. Idag hann de med två små pass här i närområdet. Stina och jag hängde med på det ena, då var det signalträning som gällde.

Det andra passet på eftermiddagen, verkar ha handlat om stadga, långa markeringar och signalträning igen. Jag inhandlade nämligen en boll/kastslunga idag som hussen var snabb att lägga vantarna på. Lika bra det, för Sting och jag lär nog inte utnyttja den än på ett tag!

Kom ihåg sex dagar kvar! På tisdag eftermiddag så åker vi mot Limmerhult!

Kommentarer
Postat av: Moa

Har börjat vänja mig vid namnet "Nacken" :)

2009-03-25 @ 22:00:28
Postat av: Limmerhultarna´s Solsting

Jag längtar oxå...Vi har fått vara ute i snön, buskul var det..Igår fick vi gå in i ett nytt rum, spännande...Jag busar, äter, bajsar, sover och bits hela dagarna och hmmm och nätterna. Åh vad vi ska mysa du och jag matte....Tjingeling //Sting= Nacken..

2009-03-26 @ 06:56:53
URL: http://www.limmerhult.net
Postat av: Pia och Hera

Åh så spännande!

Vi ser fram emot kort - i mängder - på sötnosen!

2009-03-26 @ 07:05:39
URL: http://www.fampetersson.se
Postat av: Hanna

SÅ spännande! Det blir full rulle och snart kommer vi så det blir ÄNNU mer full rulle ;) Längtar!

2009-03-26 @ 09:21:14
URL: http://hannaochisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0