Trattlös!

Japp, kanske dags för en rapport! Jag är trattlös, kullös, hårlös mellan benen. Matten kallar mej porrpungen minus pung!  Hmm mobbing! Farbror Lus tycker jag luktar konstigt, Oscar luktar inte på mej! Isa som jag är och har det gutt med nu tar mej för den jag är =)

Återkommer efter helgen med bilder på mej i ett snöigt landskap!



Uppdatering, kanske ska lägga till att jag inte är det minsta eländig här inte! Nöjd med livet, hussen och jag har tränat på lite och hej vad han är nöjd, matten njuter av att se mina 36 kilo muskler jobba. Jag sköter mej bra säger de! Märks också, har börjat få höra mkt glada tillrop under träning.

Här uppe njuter jag för fulla muggar, pussas med Isa, rullar i snön och springer lös, Gustavsberg är ett bra ställe!

Sådärja!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Gubben då,det blir säkert bra när du kommer hem igen, hoppas vi ses snart!! KRAM

2009-02-22 @ 22:02:50
Postat av: Johanna & Majken

Jisses så eländigt det var här! Puss på Viggo

2009-02-22 @ 23:20:05
URL: http://jlofgren.webb.se
Postat av: Råbert på Limmerhult

Låter bra Viggo!!! Kul att du får glada tillrop då måste du ju vara riktigt duktig...Du ska få en matchning i träningen om några veckor säger min matte....Bry dig inte om gamla Lucas han vänjer sig vid din könlösalukt, jag brukar inte låtsas om dom nyfikna luktande "snuskgubbarna"..Vi ses..Morsning korsning från Råbert mfl...

2009-02-23 @ 06:10:12
URL: http://www.limmerhult.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0