Natten och dagen!

Natten var lugn, endast Stina som fick för sej att vakna.. lustiga unge! Sting vaknade förmodligen till då utan att jag märkte det och därmed skedde en liten olycka inne. Men han sov gott när jag kom in från Stina. Vid 6 imorse fick han frukost och kisstur på gården.

Dagen har mest bestått av mikrostunder lek och bus och sova. Så mysigt med valp här hemma! Det är lite mera pyssel och pusslande än när vi hade Viggo som valp, nu är det ju Stina och Viggo med men det går bara man vill!

Det flyter på bra. Sting är mer kavat idag, framåt och bjuder in viggo men framförallt Stina till lek. Vi har utforskat hela trädgården och han struttar runt mina fötter. En eloge till våra underbara uppfödare som gjort ett fantastiskt jobb hittills!
 
Tack för denna guldklimp. Bilder kommer under kvällen förhoppningsvis. Sladden är på villovägar.

Kommentarer
Postat av: Sladden

Moahahahahahahaha!!! Jag, herr Sladd, kommer snart så ni, mitt husfolk, kan blogga med bilder... Jag gillar att känna mig saknad samt att det ger mig en angenäm känsla av makt! /Sladdisen

2009-04-01 @ 16:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0