Djuriskt, modelejon!

... vi har blivit med fler får som ni kan läsa hos Stina.

Men det var inte det vi skulle skriva om idag! Icke! Idag har vi varit på Svensksundsgård hos Camilla, Pelle och den trevliga dåran Kina! Mkt tråkigt sa Viggo som inte fick busa! Däremot fick han träna! Passivitet, jaktlydnad och allmänt hyffs! Inget man kan få för lite av! Matte hård! Dumma matte!

Träningen är jag mkt nöjd med! Inkallning med diverse störningar, strössel (läs peppra viggo med dummies) övningar och jaktfot.

Sedan nu på kvällen fick jag äntligen släppa loss lite sa Viggo som varit modelejon och gått kattgång. Han har varit modell idag och poserat och visat upp sej med Morrmors coola modeller på deras modevisning.Mkt nöjd, viggo gillar nämligen uppmärksamhet om nån mot förmodan missat det!!

Han skötte sig hursomhelst så bra ikväll! Gick blandat lös och kopplad med alla "damer" in på scenen! Skötte sej gjorde sitt jobb, showa o hade sej! När han sedan hade ledigt lade han sig vid mina fötter och somna tills det var dags igen!


Jag, inte skulle väl jag inte!

Var det med ett stort leende vi skulle entra scenen?!

Kommentarer
Postat av: Camilla&Kina

Synd att Viggo inte fick busa med mej hälsar Kina. Behöver Viggo ha med sig en tjej på nästa modevisning ställer Kina gärna upp!! ;) Duktiga ni var Viggo och du idag!! KRAMISAR

2008-09-26 @ 08:34:30
URL: http://www.freewebs.com/svensksund
Postat av: Jag igen!

Igår mena jag!

2008-09-26 @ 08:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0