Viggo snackar....

Jag trivs som storebror! Stina är mysig! Hon kliar på mej, precis där jag vill! Hon älskar när jag pussar på henne! Men husse o matte försöker begränsa våra pusspauser!

Nu när jag har lillasyster, har jag som ni kanske märkt kapitulerat ännu lite till gentemot matte och husse. Visst helt avtrubbad är jag ju inte så ibland så visar jag vem jag är men de verkar rätt nöjda just nu. Dock verkar de inte slå av på tempot. Jag är fortfarande inte välkommen i sängen och soffan. Det är ingen idé att säga till när klockan är mat, för då blir det sju resor värre eller senare!

Hmm.. jaa det var allt för mej denna gång! Avslutar med en mysebild på mej o syster yster, hon måste vara liten del nakenhund, kolla på henne grabbar o tjejer, var är pälsen?! Gissa om hon kommer att frysa i vinter!


"Syskon"kärlek 081026

Kommentarer
Postat av: Kina

Uj uj hon kommer frysa ihjäl kan du inte göra nåt, jag kan spara lite hundhår åt syrran din!! NOSPUSSAR

2008-10-26 @ 19:14:48
URL: http://www.freewebs.com/svensksund
Postat av: Fia

Mysbild.. Kram Viggo från Fia och Alex

2008-10-26 @ 21:14:12
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/
Postat av: Seabirds

Gud vilket vackert barn hon är!!!!

2008-10-26 @ 21:20:42
Postat av: Johanna & Majken

Jisses vilken FANTASTISK bild!!!! :D Helt underbar! Kramar

2008-10-26 @ 22:56:08
Postat av: Hanna och Isa

Vilken härlig bild som beskriver syskonkärlek!

2008-10-26 @ 23:07:37
URL: http://hannaochisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0