Vardagen!

Här börjar vardagen ta form. Jag mår mycket bättre, den tråkiga förkylningen är snart borta, snittet på magen känns knappt längre och jag tar mej o tid och otid ner på golvet för lite bus med min älskade prins. Min fina prinsessa är en bestämd men snäll och beskedlig liten tjej än så länge. Nätterna börjar ta form mer eller mindre å man får vackert lära sig att vila lite på dagarna.

Danne är världens mest underbara människa. Vad skulle vi göra utan honom! Han är pappa, husse, sambo och betjänt allt i en underbar förpackning.

Denna underbara människa fyllde dessutom 24 år igår, å dagen till ära hade mitt kort och mina ideér varit på stan med min lilla mamma, så födelsedagsbarnet fick paket av både mej och Stina tillslut. Annars hade jag inte kunnat levt med mej själv! En födelsedag ska firas, no matter what!

Annars har jag börjat följa med på de lite kortare rundorna med Viggo, får äran att hålla i vagnen i nedförsbackarna =) Lycka! Viggobus fick jag hålla i igår, med senilsnöre (flexikoppel) för att skona min mage om han trots allt får för sig att fläcken tre meter åt höger snett bakåt luktar så där oemotståndligt gott. Så vi får vara pensionärer med flexirull ett tag för att klara vår vardag. Men snart är jag fit fot fight!

Stina har fått en del besök, Tant Moa och Tant Johanna har tittat förbi åsså självklart morfar och mormor åsså farmor och farfar. För Viggo är nog lyckan lika stor varenda gång det kommer någon. För även om Stina är huvudpersonen så tar han tillfället i akt att mysa till det lite hos våra gäster =) Även hembesöket från BVC lyckades Viggo charma upp (nåja hon hade ju hund). Hon var ju här för att prata lite å kika på Stina, en liten duktig tjej som ökat i vikt =) Till mammas och pappas stora lycka! Sessan är lite guler men ingen fara på taket, hon ska bara få lite dagsljus på sej så ska det nog ordna sej.

En liten update om lilla familjen! Avslutar med lite bilder =)

image1047
Tant Moa och prinsessan

image1048
Bekymmersrynka =)

image1049
Nya Hello Kittybodyn som sessan fick av Tant Johanna

image1050
Stolt pappa och storebror

image1051
Minst lika stolt mamma och storebror fick posera igen =)

Idag får vi klara oss själva hemma förresten. Pappa Daniel var tvungen att åka på nån arbetsplatsdag med jobbet i linköping! Men vi rer oss, bara att vänja sej! Snart är det slut på "smekdagarna"...

Puss o hej från alla oss!

Tack förresten alla härliga läsare för era underbara kommentarer, jag är inne och läser hos er men hinner inte med att kommentera men jag har inte glömt er! Lovar! Har full koll på er =)

Kommentarer
Postat av: Victoria

såå gudomligt söt lilla stina är :)ser fram emot och få träffa er i sommar.
ta hand om er. Kram

2008-05-24 @ 11:00:02
Postat av: Johanna

Blir alldeles glad av att läsa om er familjelycka! =) Så härligt! Kram

2008-05-24 @ 11:44:03
URL: http://jlofgren.webb.se
Postat av: Angelica

Åhhh tårar i ögonen igen ... snyftis.
Måste få se det lilla livet snart!
kramis

2008-05-24 @ 14:56:28
Postat av: Ann-sofie

Grattis till flickan!

2008-05-24 @ 15:19:15
Postat av: Fia

Tack för att ni delge oss dessa härliga bilder på er fina familj.. Vilken otroligt söt liten tjej. Mys så mycket ni kan och ta vara på varandra. Kramar från Fia och Alexander

2008-05-24 @ 18:20:13
Postat av: Hanna

Vilka härliga bilder! Vill också pussa Stina på det lilla huvudet! *avis*.. Ta hand om er! Kram

2008-05-24 @ 20:20:37
URL: http://hannaochisa.blogg.se
Postat av: Elin o Alfons

Mys Stina, vad söt hon är!!
GRATTIS i efterskott till pappsen förstås!
Kramar

2008-05-25 @ 01:08:11
URL: http://www.signofspeed.com
Postat av: Annelie & Martin

Ohh vad härligt att du börjar att komma tillbaka i vardagen! Och vilken liten goding hon är Lill-Stintan! Snart är du och Viggo på G igen, tålamåd bästa Johanna! Ett Mega GRATTIS till SuperDanne i efterskott, och Grattis till dig på Morsdag!!!
Kramisar till hela familjen!

2008-05-25 @ 08:04:36
URL: http://harpo-labradoren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0