Vitaminkick!

Igår bestämde Moa och jag dagens planer! Skogen, frukost och hundar. Vad vi inte räkna med var 15 kilo lera =) I skogen var det fruset mest överallt, men så hitta hundarna bus lite vatten å vips var de som Moa skriver, på väg att bli flattar, värst var Åski! Labradåren hölls sej renast in i sista stund! Så den härliga promenaden och frukostpausen uppe på en höjd (som förövrigt varade 1,5 timmar typ) avslutades med obligatoriskt bad i den rena bäcken innan avfärd hemåt =)

Nya bilen skötte sig strålande idag! Slukade alla hundar i bagaget och hade en sövande/vaggande effekt, för alla tre försvann ner på golvet sovandes på hemvägen! Bilen är numera min nya polare!

Här kommer dagens utflykt i härliga bilder, några tagna av Moa och några av mej!
(fler bilder kan man skåda hos Moa)


image886
Viggo puss...

image887
Gör ni där då?? (med äkta viggoröst)

image888
Koola Killar Knaprar Kvistar!!

image889
Mattes fina grabb! Du är min prins!

Tack för idag vännen! Underbart!

Måste även tillägga att vad roligt att så många läser och kommenterar, då är det extra kul att blogga! TACK!

Kommentarer
Postat av: Sarah,Yoggi&Harry

Tur för er att vi inte följde med, då hade det inte varit lika trevligt... Skönt att du har blivit kompis med nya bilen, Audin stod och grät nere på Green Cargo när jag var där på fm... Kram!

2008-03-04 @ 18:24:52
Postat av: Thina o Bella o Delfi

Då får jag väl komentera lite här med då så du inte slutar blogga. Härlig morgon med härliga grabbar. Fina bilder. Ha det Kram

2008-03-04 @ 18:31:47
URL: http://web.telia.com/~u18608868/
Postat av: Angelica

jag blir mer o mer avis på bilen.... bearbetar Danne här hemma ;) Sötis Viggo bus!!

2008-03-04 @ 19:11:17
Postat av: Camilla & Kina

Härlig dag ni verkar haft, och söta söta grabbar.... Volvo är en bra bil :) Verkar mer och mer som Kina löper igen!?

2008-03-04 @ 19:21:07
URL: http://www.freewebs.com/svensksund
Postat av: Annelie & Martin

Vi vill med äta frukost och bada ler bad!!! Kram

2008-03-04 @ 19:41:20
URL: http://harpo-labradoren.se
Postat av: Nina

Det såg inte fel ut det där med skogen!=)
Hur har ni det? Hoppas allt är kanonbra! Själv är jag trött som få och skulle kunna somna här i skrivande stund. Är ute på praktik i Navestad och det tar på krafterna!
Har du tid med mig nån dag?=) Vore kul att ses nått.
Kramkram

2008-03-05 @ 09:22:09
Postat av: Maria

Ok tackar ska kolla det på en gång!!! Melwin hälsar och tackar för grattiset!!! Fina bilder på grabben!!!

2008-03-05 @ 10:35:18
URL: http://www.goldenkillarna.se
Postat av: nina

tack! nu kan jag ju några ord till nästa lektion iaf=)
Jag har all tid i världen nästa vecka. Endast ett seminarie 10-12 på tors. Men på tisdag då kanske?
kram

2008-03-05 @ 11:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0