Snö! Här?!

Vad underbara ni är allihopa som bryr er om min lilla mage, eller tja lilla och lilla. knytet där i är ju litet iaf =)

Här tog våren en rejäl semester å motades rejält bort av vintern.. bättre sent än aldrig eller hur är det?! Matte som faktiskt såg fram emot vårväder suckade en snabbis innan hon insåg vilken glädje det innebar för unge herr Viggo.

Idag är jag äntligen ledig efter en massa dagars jobb.. välbehövligt kan jag lova.. är så trött att jag gråter för allt å bara är allmänt kinkig! Trött på de vanliga promenaderna här i området.. Tja lite allmänt kinkig som sagt!
Tog därför med mej en supernödig Viggo och for upp till "landet" är ju inte vårt land, men farmors innan det såldes å nu bara min farbror kvar, men det känns ändå som vårt "land"

På vägen upp stod det två GIGANTISA älgar på en liten kulle, tur att vägen inte är den bästa så man kör så himla sakta.. så någon krock var det aldrig tal om .. men facinerades, läs chockades av deras storlek på så nära håll! WOW!

Väl uppe vid landet parkera vi bilen, i snön, har ju fyrhjulsdrift som jag litar på till tusen =) Åsså tog vi en runda runt sjön.. var massa mer snö där uppe än inne i stan.. Hade dock bara mobilen att fota med men lite kort blev det:

image921
image923image922
image924
Lilla söööta mej, är det mej ni kallar dåre =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ååå va mycket snö ni har! Här har det snöat men det ligger inte kvar nånting på marken =( Ha en trevlig påsk!

2008-03-19 @ 13:48:22
URL: http://hannaochisa.blogg.se
Postat av: Moa

Häftigt med älgar, tycker jag! Pang, pang! Apport! ;-) Kram

2008-03-19 @ 16:37:31
URL: http://lucasflock.se
Postat av: Sarah,Yoggi&Harry

Viggo ÄLSKAR snö!
Mer snö! Nu! Alltid!

2008-03-19 @ 17:11:37
Postat av: Thina o Bella o Delfi

Men var var det så mycket snö? Här är det ju max någon cm. E visst ja jag bor i stan. Men själv tycker jag snön kan hålla sej norr om dalälven. Kram

2008-03-19 @ 17:31:05
URL: http://web.telia.com/~u18608868/
Postat av: Camilla & Kina

Massa snö ni har hittat.... Kina har varit ute och busat i snön oxå men det blev i går kväll det var så mörkt så att det inte gick att ta några kort! Men man såg svarta Kina iaf för en gång skull:) Sötis VIGGO ;)

2008-03-19 @ 20:30:06
URL: http://www.freewebs.com/svensksund
Postat av: lena,millie,ebba

Heja Viggo !!!
Hälsa matte att snö är toppen !!!!! (och man håller sig alldeles ren och fin oxå)
Just nu kommer det ännu mer här... Hurra, hurra, hurra, hurra ;)
Kram från de snöbusande fyrbentingarna i Gårdeby

2008-03-21 @ 09:52:34
URL: http://www.goldentjejenmillie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0