Relation

Japp nu är jobbarhelgen slut. Nu väntar en ledig måndag, en jobbartisdag och en ledig onsdag, sen slutspurt veckan ut o ledig helg! Låter som en okej vecka! Att ha köpt en ny bil men ännu inte sålt den gamla innebär att jag imorn har nya bilen för mig själv. Här ska bekantas! Vi ska bygga en relation jobba på vår ömsesidiga respekt. Så Viggo, jag o Bilen ska nog ta oss en liten tur.. o mysa lite! Skogen kanske.. är lagom sugen efter att ha läst alla helgens bloggar om härliga dagar i skogen med bad o allt =) Tror Viggo håller med, han jag  o bilen mot skogen!

Här kommer som utlovat iaf en bild på det nya fina åket =) Taget av gamla ägaren och sparat ifrån blockets annons:
image881
Fina nya bilen!

Idag har den uppgraderats med plastmattor och ett "hoppa-i-och-ur" skydd..så att inte bakdelen som sticker ut ska skadas av klor o annat! Mycket fiffigt! Vi har dessutom provpackat en vagn för att en gång för alla avgöra om vi får plats eller inte.. Snälla Angelica lånade ut Isaks vagn å vi lastade åå om ni bara visste hur bra det blev.. den tog lite mer än halva bagaget så Viggo får gott om plats sen med! Men en mellanvägg måste införskaffas.. Idag när vi handla låg Viggo på ett mjölpaket och ett paket kakao när vi kom hem.. så kan man ju inte ha det.. men vart tusan köper man volvo orginalgrejer?! Måste man beställa från rejmes?! Ska nog åka runt o kika på det med imorn!

Oj tror nästan att lilla hundbloggen håller på att bli en bilblogg.. inte bra! Skärpning!

Viggos förkylning är så gott som väck! Skönt! Han är piggare o snorar o nyser inte längre i princip! Han har haft en slapparhelg med hussen och verkar ha trivts!
Avslutar dagens blogg med en bild på polarna Viggo och Oscar... taget i onsdags under en myskväll..

image882
I´ll watch your back, and you´ll watch mine, ok?


Kommentarer
Postat av: Annelie & Martin

Du har jobbat - jag har vart i skogen. Jag jobbar - du far till skogs!! Rättvist eller hur!! Vårda bilen ömt, jag tror att dom har en själ!!! Kramisar

2008-03-02 @ 22:47:01
URL: http://harpo-labradoren.se
Postat av: Sarah,Yoggi&Harry

Tack för igår! = ) Det blev sen wok... men god!!! Viggo tycker nog att den där mellanväggen ska införskaffas a.s.a.p!!! Hoppas du får en bra vecka hjärtat! Kramar!

2008-03-03 @ 07:42:16
Postat av: Moa

Vi tror också att bilar har själ, men precis som min mamma så menar vi hundhår ;-) Det kan vi bidra med! Den ser jätte fin ut! En bil i min smak! Kramar

2008-03-03 @ 10:12:47
URL: http://lucasflock.se
Postat av: Moa igen

Förrässten! Viggo och Åski är så söta så jag döööör!

2008-03-03 @ 10:13:14
Postat av: Ivanna & Ollie

Hej hej, nu har ni skaffat er en redig bil...ska det va bil ska det va Volvo, så äre! ;) Lycka till med den! Du kommer nog över Audin snart ska du se! Kram

2008-03-03 @ 15:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0