Nytillskott och till salu!

Nää jag har inte fött barn än, tack o lov o det är därmed inte det som är till salu... Däremot har det första steget mot förberedelser för bebis tagits! En ny bil modell STÖRRE har införskaffats.. Lite med sorg i hjärtat som jag därmed deklarerar att min favorit fyrhjuling ska säljas, min älskade audi. Inte för att den nya bilen inte är fin men audin är jag! Jag och audin! Audin och jag! Därmed måste vi ju också byta boning för Viggo i bagaget som han snart ska dela med en ... barnvagn! Så inte nog med att vi säljer audin så ryker ju buren med.. så om nån är intresserade av att vårda mina två favoriter så finns de för försäljning.... ihop eller var för sig..

Följ länkarna får ni mer information....snyft!

Audi A4 avant 1.8
"Bur" mellanvägg med grind


Nää nu är jag orättvis.. Nya bilen är med fin och vi kommer o komma överens.. Vi ska bara lära oss varandra, skapa ett förhållande o ömsesidig respekt =) Nya bilen kallas Volvon.. och är närmare bestämt en XC70 AWD så nu måste jag ju börja jaga på riktigt när jag har en fyrhjulsdriven bil =) Bild på min nya pärla kommer snart! Nu letas det mellanvägg och grind för fullt, plastmattor ska inhandlas , rutor ska tonas och vi ska bli polare! Den har ju faktiskt 3 av de 4 krav jag hade på en ny bil så vi ska nog komma överens.

Det var allt för denna gång!

Kommentarer
Postat av: Annelie & Martin

Tror nog att du snart är ett med Volvon också, men jag håller med dig en del bilar blir lite speciella. Och det blir en liten tår när man skiljer sig ifrån dom!! Kram

2008-03-02 @ 07:43:09
URL: http://harpo-labradoren.se
Postat av: Camilla & Kina

Kina gillar volvo:) bra säker bil!!!
KRAMIS

2008-03-02 @ 18:37:39
URL: http://www.freewebs.com/svensksund
Postat av: Thina o Bella o Delfi

Bella o Delfi gillar volvo med (visserligen gillar Delfi alla bilar bara man får följa med matte) tror det blir jättebra stor och rymlig och säker.

2008-03-02 @ 19:23:54
URL: http://web.telia.com/~u18608868/
Postat av: Hanna

Isa gillar med audin... hon kände nog att den nästan var hennes där ett tag... Men du kommer att få en fin relation med den nya bilem också! =) Kram

2008-03-02 @ 20:37:56
URL: http://hannaochisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0