Hemma, med mognare hund!

Nu är vi hemma från semestern och jag har äntligen hittat lite tid till lite bloggande! Bjuder på mina pärlor oredigerade. Hinner inte, som småbarnsförälder är det körigt emellanåt, särskilt i semestertider! Men men jag klagar inte, här kommer mina pärlor från en underbar semester. Alla på Viggo eller Isa, människobilder hittar ni hos syster yster!
Vi har haft det toppen, hundarna har gått lösa o strosat/busat/däckat om vartannat, är mycket nöjd med hur Viggo varit under denna lilla resa. Han har skött sig super. Han har vuxit en hel del i mina ögon!


















Tack Isa med familj för en underbar liten semester! Viggo sover ännu =)

Kommentarer
Postat av: Isa

Isa tackar tillbaka för ett underbart avslut på en härlig semester! Voff

2008-07-16 @ 00:05:22
URL: http://hannaochisa.blogg.se/
Postat av: Kina

Viggo värd skön semester, men Viggo komma hit o busa med! Kina vill vill vill!!

2008-07-16 @ 20:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0