Utmanad, antar utmaningen!

Vad gjorde du för tio år sedan? (för djur: 1 år sedan)

Johanna: Bodde hemma med min familj i en villa i pryssgården. Spelade fotboll som aldrig förr, hårdsatsade!

Viggo: Jag var i fjällen, Tandådalen med min hundpolare Trox o busa i snön!

 

Vad gjorde du för ett år sedan? (för djur: en månad sedan)

Johanna: Var i på samma ställe som Viggo faktiskt =)

Viggo: Den 20 december tränade jag efter en låååång vila lite lydnad i parken  med grabbarna Oscar och Lucas.

Fem snask jag gillar:

Johanna: Hårda godisar, sura godisar, saltlakrits, guacemole och nachos o chilinötter.

Viggo: Morot, dentalsticks, tuggbollar, banan och allt alla andra ser ut att gilla! Viggo tycka om!
 

Fem sånger som du kan hela texten till:

Johanna: Är så fruktansvärt usel på musik! Kan nog helt ärligt inte en enda låt på rak arm, möjligtvis kan jag sjunga med i en massa låtar..

Viggo: Inte nån, Viggo inte kunna!

 

Vad skulle du göra om du var miljonär?

Johanna: Öppna ett eget litet hundvänligt pensionat i nån mysig liten skog =)

Viggo: Få alla att lyda Viggo. Viggo bestämma!

 

Fem saker som du gillar att göra:

Johanna: Umgås me nära o kära, laga mat till andra, träna o mysa med vovven, fota och sälja (haha)

Viggo: BADA, rejsa i snön, busa med hundpolare, spåra såna bambisar som blodar i skogen och tjaa kanske träna om belöningen är ordentlig.
 

Fem saker som du aldrig skulle klä dig i eller köpa:

Johanna: Sånt som inte är varken fint, bekvämt eller okej!

Viggo: Kläder? Viggo inte fatta!

 

Fyra favoritsaker:

Johanna: Mobilen, kalendern, lille datan och försvarets hudsalva

Viggo: Allt ditt, ditt och ditt. Viggos!

Andra delen av utmaningen: denna utmaning går ut på att skriva en lista på sju saker man önskar sig. Det behöver inte vara materiella eller realistiska saker.

1 Att mina nära och kära ska få vara friska och lyckliga
2 Att bebis i magen kommer ut smidigt =)
3 Snö = bättre global miljö!
4 Sommar!
5 Att Viggo och jag lyckas uppnå våra mål!
6 Ett jobb som jag vill ha och trivs med som jag kämpat för!
7 Bättre ekonomi!

Sen ska jag utmana 3 andra bloggare:

Hanna, Helena och Sarah

                    
                                    

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Var gärna med i min GRYMMA tävling, det enda du behöver göra är att skriva en kommentar och din skostorlek! :)

2008-01-20 @ 20:57:26
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Postat av: Sarah,Yoggi&Harry

Hej på er! Tack för igår! Nu har vi klarat av utmaningen!!! Ha en toppenvecka! På tisdag ska jag & Yoggan ta 1-milsspåret vid Vrinnevi, DET är oxå en utmaning! = )
Kram på dig och min favvobaby!!!

2008-01-20 @ 21:54:38
Postat av: Ivanna

Klart det går åt, himla mkt plats i bak i en v70 rekomenderar starkt, Hunden har vuxit till sig ser jag, sen ska ni kunna få plats med en vagn! Lycka till med bilsökandet och bebisen! Kramar

2008-01-21 @ 13:09:12
URL: http://punkrockmama.blogg.se
Postat av: Helena, Puma och Tisla

Såg utmaningen, lovar att anta den imorrn. Men idag är det synd om mig... ;) Haha, ynkar mig gör jag i alla fall. Ta hand om er alla fyra nu.

Kramar

2008-01-21 @ 21:46:15
URL: http://helenaochpuma.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0