Förkylnings tider!

Jag har hostat o snörvlat i lite mer än fyra veckor nu. I en veckas tid har mamma tjatat att jag ska ringa öron-näsa-hals läkaren o boka tid. Jaja säger jag det går över.. men idag tröttna jag å ringde farbror doktorn. Så var det ordnat onsdag är det dags!

Danne har med hostat i cirka två veckor o nu till råga på allt har Viggos lite slöa beteende börjat få en klarhet.. Han är ju med sjuklig. Han har varit lite slö sista veckan tycker jag men inte tänkt mer på det.. Men så igår började han nysa o ögonen rinna på honom.. Liten då! Tycker så synd om honom, hur ska det bli med ett sjukt barn?!

Så nu är vi familjen förkylda! Men vi hänger i!

image877

Kommentarer
Postat av: Camilla & Kina

Ja häng i!! Och krya på er :)

2008-02-25 @ 21:06:25
URL: http://www.freewebs.com/svensksund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0