Matte är gaaalen!

Hon o Annica åsså syrran har varit ute å gått i fleeera timmar idag. Vi gick in till stan! Fatta genom hela industrilandskapet! Underbart! Men hon slog alla rekord när hon försöker få mej att hoppa över ett järnräcke o ner i strömmen. Så uppfattade jag det iaf så jag tog sats å försökte men jag vågade liksom inte.. se själva, hur uppfattar ni det??

daaah tror hon att jag är galen eller, hoppar jag i blir hon ju vansinnig, strömmen är ju förbjudet vatten!!


(Matte flikar in: Han skulle ju bara stå med framtassarna på räcket å spana ut över landskapet med mej, men ni känner väl viggo paniK haha)

Kommentarer
Postat av: Kina

GALET tycker jag! Nospuss på dig!! /KRAM KINA

2008-08-06 @ 19:12:18
Postat av: Lus och Poski

Lus säger hujedamej! Man kan dö!!!



pOsK säger skitkul på poski! Poski vill bada! Nu! Poski tar ett bad i vattenskålen! Ååå va skönt!

2008-08-06 @ 20:40:50
URL: http://lucasflock.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0