Fortsätter...


att vara storebror. Tydligen så har matte varit på kurs å konstaterat att detta med ledarskap är mycket viktigt, hmmpff.. så nu ska jag tydligen vara aktiv passiv som hon kallar det, pyttsan o hon använder ett nytt ord väldigt ofta, konsekvens eller nåt.. gaaah blir galen! Sen ignorerar hon mej mestadels för att helt plötsligt när jag lagt mig för att vila hitta på att vi ska gå ut, leka eller gosa... kalla henne vad ni vill, jag kallar henne galen. Det lägger sig väl får vi hoppas!

Kommentarer
Postat av: lena,millie,ebba

Nu har jag varit inne och läst ifatt lite. :o)

Gu' va'ni jobbar på bra !!!!

Det är faktiskt inte så lätt att få till det med en storebror och en lillasyster samtidigt.

Kram

2008-08-18 @ 21:29:46
URL: http://www.goldentjejenmillie.se
Postat av: Annelie & Martin

Hihihihihi! Jaha du, tänk vad dom hittar på dom tvåbenta inte lätt att förstå sig på jämt!! Kram

2008-08-19 @ 06:27:51
URL: http://harpo-labradoren.se
Postat av: Bella

Ja du de tvåbenta är inte kloka ibland. Men tur vi har dom. nospuss

2008-08-19 @ 09:40:17
URL: http://web.telia.com/~u18608868/
Postat av: Helena, Puma och Tisla

Läste om ställandet (var nog förra inlägget iofs) men tycker i alla fall definitivt du ska träna det separat... Gjorde jag på Tisla som inte alls förstod det. Då ställde jag henne gick ett halvt steg framåt, sen bakåt utan att vända och hon skulle stå still, sen ett steg och vände om och ett steg tillbaka... sen stegrade vi det mer och mer tills hon skulle kunna stå ställd trots att jag dessutom gick ett varv runt henne. Det är lättare än att försöka korrigera det, då de bara ska fjäska och svansa runt och definitivt inte står stilla. =) Ni har ju faktiskt gjort en ganska lång paus med lydnaden så stackars viggo måste ju få komma ihåg igen. ;) Du vet män, de kan inte behålla tankegångar några längre perioder..... Tur att han har sin matte till sånt.



Vad lilla stina växer förresten! Är inne och läser om er på bägge ställen, men är ju för kass att kommentera... Ha det gott i alla fall hela familjen!

2008-08-19 @ 11:01:38
URL: http://helenaochpuma.spaces.live.com
Postat av: Kina

Matte har fått en släng av galenskap oxå, skyller på hennes förkylning, och längtar till i morrn då hon börjar jobba! Hoppas vi syns i helgen på lite träning, kanske jag fryser och kan låna din mattes jacka ellern åt då Ti hi!!! :)

2008-08-19 @ 14:09:02
URL: http://www.freewebs.com/svensksund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0