Soft Helg!

Ja detta har varit en lugn o skön helg, med tid för varandra! Känns som om Danne o jag sprungit om varandra en längre tid nu! Så denna helg har vi umgåtts lite. Igår sov vi alldeles för länge, men ingen var ledsen för det, for sedan iväg på match ute på landet. Viggo o jag underhöll oss med en långpromenad (i mina nya mått mätta), tränade lite dirigering (höger) Viggo tiggde korv av allt och alla åsså blev det ca 90 min passivitet för Viggo o mej. Nyttig träning för oss båda! Två blondiner med myror i brallan kan behöva slappa ibland.

Idag har vi först gått en runda med Johanna och tillhörande pälsdjur. Sedan slappat en lång och välbehövlig stund hemma för att sedan fara iväg till skogs hela familjen! Husse har verkligen en helt annan hund än jag! Shit vilken skillnad! Natt o dag! Nu väntar en ny vecka! Känner att det har gett resultat i att bestämma mer inne, säng och soffa är mina, det har blivit skillnad. Nu får jag tajta till mig ännu lite till. Inte glo så mycket på Viggo, låt honom kämpa mer för uppmärksamheten och berömen!

Kommentarer
Postat av: Annelie & Martin

Låter som en härlig helg i lugnets oas!! Man behöver det ibland!!! Men snart är du väl på G igen!!! Kram

2008-04-06 @ 18:15:58
URL: http://harpo-labradoren.se
Postat av: Sarah,Yoggi&Harry

Matchen då??? Hur gick den???

2008-04-06 @ 18:28:34
Postat av: Camilla & Kina

Låter skönt, vi har haft en händelserik helg, med lite träning, födelsedagsfest här hemma för Pelle, samt lastat hö till får och lamm !

2008-04-06 @ 18:34:21
URL: http://www.freewebs.com/svensksund
Postat av: Johanna och Viggo

Sarah: ååå förlåt, matchen vanns av Kuddby If =) med hmm 4-2!

2008-04-06 @ 19:03:39
URL: http://www.freewebs.com/vovvenviggo/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0