Lugna dagar!

Vi softar lite o väntar lite med att ta tag i lydnaden igen. Har lite arbeten som ska in i skolan, men imorn eller fredag ska vi ta en sväng till bruksan på förmiddagen, för att starta upp lydnaden igen.

Så vad har hänt sedan sist då. Vanliga promenader med fokus på att INTE fara som en skållad råtta i kopplet. Att be om tillåtelse innan man kissar o ska ge sej iväg för en nosturné. Viggo undrar nog vad tusan mitt problem är! Han ser rätt uttråkad ut när jag för sjätte gången stannar, sätter honom ner o bara är! För att varva ner lite!
Men träning ger färdighet och snart kanske vi rentav slipper de där idiotvändningarna bara för att det lukta såååå gott där borta!

Igår var vi på tisdagspromenad med Goldengänget. Fyra tappra tvåbenta o fem fyrbenta. Viggo var i sitt esse o for som en bäng efter Millie som lukta såå gott! Men efter halva promenaden är han riktigt trevlig att ha o göra med!

Oj läser igenom vad jag skrivit å det ser ut som Viggo är ett monster på promenader. Så är det inte men jag har börjat kräva lite till av honom när vi bara går! Nu ska jag återgå till pluggandet men först en promenad men herr fyrbent! Tror bestämt vi tar cykeln med oss!

Just det fick ett så fint kort av Sandra, från lydnaden i lördags. Så det kommer som bonus här =)

image733
Vilken stil, men kul har han iaf!

Kommentarer
Postat av: lena,millie,ebba

Han är så himla söt Bus-Viggo.
Inte så lätt att hålla sig i skinnet med
retsamma tjejer runt benen.
Kul att ses igen i alla fall
Kram

2007-10-17 @ 19:27:36
URL: http://www.goldentjejenmillie.se
Postat av: Thina o Bella o Delfi

Hihi vilken stil över hindret. Det ser ut som om han är ditklistrad! Ha det Kram

2007-10-17 @ 20:19:44
URL: http://web.telia.com/~u18608868/
Postat av: Johanna och Viggo

Jaaa från platsen typ, liggande =)

2007-10-17 @ 22:19:21
URL: http://freewebs.com/vovvenviggo/
Postat av: annelie & martin

Tisdagspromis, missade ju vi! Funderar också på at ta fram cykeln till mig och Martin, får väl passa på innan halkan kommer. Ha det jätte bra! Karm

2007-10-18 @ 06:11:03
URL: http://harpo-labradoren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0