Myshelg väntar!

Japp denna helg var totalt oplanerad så när som på skogstur med Goldenvovvarna o mattar idag! Inklusive korvgrillning som är en viktig del =)

Men så igår messa min söta kusin o hennes sambo o fråga om vi ville komma o joina dem i hennes svärföräldrars hus i skärgården! Svaret var enkelt JA!

Så efter skogen med vovvarna blir det hem o packa o bege oss till ett vintervitt skärgården o mysa för fullt! Hög mysfaktor känner jag att det blir! Därmed bloggar jag nu osså återkommer jag på söndag kväll eller så! Tjing tjing!

Ha en fin helg!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Nu väntar jag på en uppdatering om helgen! Kram

2007-11-18 @ 10:51:51
URL: http://harpo-labradoren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0