Årets första snö!

Imorse när jag slog upp mina bruna så ser jag hur snön dalar ner utanför fönstret.. Å vad jag blev glad på en gång! Kändes som att promenadlusten, plugglusten, träna hundlusten jaa all lust till allt återkom i ett andetag!

Underbart! Men så vet jag ju att alla inte gillar snön å att den ställer till.. men se det så här.. det kunde varit sån osynlig halka som slog till idag o var förädisk. Idag är det halt o det syns så kör därefter! Mötte grannen som fått en bil i sidan det första som hände idag, okej suck inte kul! Vi har inte bytt till vinterdäck heller men.. har tackolov nya bakdäck! Husse har bilen idag så vi är hemma!

Nåja tillbaka till snön. MYSPYS! Viggo blir helt tossig i snön! Men undra om han är kontrollerbar på en appellplan! Testa lite lägganden idag i snön å den bekommer inte honom han smäller ner i backen!

Bjuder på lite bilder från förra årets snö o Viggo! Kameran fick stanna inne idag var för blööt snö!

image753
Snö matte titta, snööööö! (tror det var kalmars första snö förra året)

image754
Ooo shit massa snö matte, det är tungt!

image755
Tittut!

Kommentarer
Postat av: lena,millie,ebba

Halloj !!
Oj vad länge sedan jag skrev en kommentar härinne (men jag läser i alla fall) Viggo är så mysig ! Det ska vara lite bus i benen på unghundar tycker jag. Tids nog blir han gammal och klok...så skynda långsamt. ;) Man kan faktiskt vara väldigt duktig utan att det syns i 1:or och protokoll. Livet går ut på att ha roligt under tiden.
Visst är det kanon med snö, fast det törs man ju knappt säga ;) Nu behöver jag bara få på vinterdäcken och skaffa nya kängor :D Saknar att träffa er allihop men snart hoppas jag vi kan hänga på igen
Kram

2007-11-07 @ 15:57:18
URL: http://www.goldentjejenmillie.se
Postat av: Annelie & Martin

Vi har inte heller fått på vinterdäcken ännu! Tror faktiskt att det inte är någon panik med det om man inte ska ge sig iväg på någon långtur! Visst är det härligt med hund som har energi, heller det än en soffpotatis! Kramisar

2007-11-08 @ 06:11:39
URL: http://harpo-labradoren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0