Myspromenad med Isa och Hanna

Låång dag i skolan idag! Men mycket produktiv! Efter denna låånga dag i skolan stämde vi träff med Hanna och Isa även husse hängde på, alltid lika skojigt med kombopromenader! Vi gick en runda i Isas skog och nere vid vattnet. De är såå söta tillsammans de små vovvarna. Vid vattnet fick de bada och busa lite. Viggo hitta ett mindre vedträ som passade honom perfekt. Sötisen! Bilder finns att skåda i Hanna och Isas blogg.

Nu ikväll har bilen fått tonade rutor bak, äntligen! Hoppas att det kan hjälpa lite blir så hemskt varmt i bilen ibland även när man kör, åsså slipper vi ju nyfikna ögon! Fint blev det iaf! Själv har jag varit på tjejmiddag och ätit smarrig Ceasar sallad och ljuvliga dumlemuffins hos Emelie. Tack gumman för maten!

Nu väntar myspys i soffan med mina favvokillar! Imorn far vi upp till norrköping för diverse skojiga aktiviteter! Just det husse och Viggo har varit duktiga idag. Promenerat i skogen under kommando vid sidan va husse, långa sträckor har jag hört talas om, de hann även med ett apporteringspass både på land och i vatten och vår lille hund skötte sig kanon idag! husse var nöjd! Kul! Imorn blir det viltspår för grabbarna och skola för mej!

Kommentarer
Postat av: Hanna och Isa

Tack för promenaden, var trevligt tyckte både jag och Isa. Hoppas ni får en härligt helg i norrköping. Här kommer det vara ett härligt hålligång!

2007-05-16 @ 15:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0