EFIT

Hoppsan, Det är ju EFIT idag. Skippade ju den 2 maj, att fota hanns inte med. Var superladdad inför idag, men glömde bort det.. nåja! Förmiddagen blir lite hoppig! Ska skärpa till mej!

Klockan lite över 9 (usel kvalité i ett mörkt sovrum!)
image499
Morgontrötta pojkar, ser dagens ljus=)

Morgonpromenad runt 10tiden
image500
 Kameran glömdes hemma så en bild från gårdagensskogstur får rycka in!
(kass kvalité även där med mobilkameran)

Förmiddagsvila kring 11 tiden
image501
ååå dumma matte å kamera jag sover ju här, nu drar jag täcket över huvudet!

Bus-stund i vardagsrummet kring 12
image502
Bus å kel på golvet, älskade vovve!

Surfar runt 13 tiden
image503
Kollar läget på Kalmar Bk´s hemsida!

Lagar mat, 14 tiden
image504
Lagar smarrig wok, med nudlar, kyckling, grönsaker och sweetchili och vanlig sweet sour, mumma!

Rensar bland plasten vid 14 tiden
image505
Tråkigt tycker Viggo, nödvändigt säger Matte!

Promenad 15 tiden
image506
Husse lämnar viggo för en platsliggning!

Fortfarande ute vid 16
image507
Såklart jag kommer till dig matte, men bara IDAG!
(ser ni min megatabbe, handen ut mot träbiten, TA EMOT HUNDEN FÖRST =) )

Ute strax före 17
image508
Vi var ute till strax innan fem så det får bli en actionbild därifrån nu med!

Baddags kl 18
image510
Tar ett bad och lägger ansiktsmask, konstigt tycker Viggo!

Handlar kl 19
image511
Mumma, sushi blir dagens mat!

Promenad ca 20
image512
Ja alltså jag rasta Viggo, men herr och fru And traska runt utanför huset de med!

PAUS 21.00-23.00
Tittar på Eurovision! Dumma röstning!

Kvällskissen ca 00.00
image513
ååå jag är såååå trött tycks Viggo vilja säga!

Det var allt för denna gång! Ses i EFIT världen den 9 juni igen!



Fortsättning följer..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0