Viggo lyfter på benet!

Idag så hände det, det jag med spänd förväntan anade skulle komma inom kort! Efter en heldag tillsammans med enbart högtkissande hanar så for benet plötsligt upp.. jag hann inte fatta utan Monika sa det.. coolt tänkte jag men trodde nog hon sett fel men när han inom kort igen lyfte det lilla ludna å Danne och Monika som nu beskådade detta intalade mej att det var sant! Han lyfte på benet!

En lite besviken matte har sedan studerat hunden in i minsta kissepaus.. men icke förrän nu ikväll strax innan jag gav upp om att han skulle kissa över huvudtaget så hände det igen. Det ludna lyftes hastigt upp åsså ner igen!

Denna lilla plutt lyfter numera IBLAND på benet.. =)

image260

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0