Midsommarafton!

Imorse tassade jag upp å in i huset så tyst jag kunde för att äta lite frukost å fixa mej inför jobbet. Jag var tydligen så tyst att alla trodde jag struntat i frukosten =) Det är bra jobbat!! Var helt underbart att äta frukost på trappan till stugan när fåglarna kvittra... bara vattnet som saknades. Moa, Jag förstår varför ni fixa ett sommarställe å jag förstå att du njuter!

Väl framme på jobbet fick jag beröm och komplimanger av en herre som var så nöööjd med sitt bemötande igår! Jag lyfter stolt mitt huvud och sträcker på mej! GLAD!

Nu är det midsommarafton då, här strilar regnet ner men vi håller tummar och tassar för uppehåll till kl 14 och framåt! Det kan väl ändå  inte vara för mycket begärt!

Vill önska alla läsare en toppen fin midsommarhelg. Misströsta inte i regnet! Det kommer fler grillkvällar å imorn ser vädret bättre ut ialla fall här nere hos oss på östkusten/Öland!

GLAD MIDSOMMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0