Lerduveskyttar finnes här!

Jaaa idag har jag för första gången i hela mitt liv skjutit! Dagen till ära med ett hagelgevär fick jag berättat för mej. Vi har nämligen varit i skogen med H och L och skjutit lerduvor! Å hejj så kul det var! Nu ska här tas jägarexamen i höst. Måste öva lite på skyttet, prickade tyvärr inte en enda lerduva, men kul var det å nära var jag ett par gånger.Sitter här å skriver nu å känner träningsvärken komma i högerarmen.. å insåg dessutom just precis, att EFIT som jag sett fram emot så dant har jag glömt av totalt! Jaja har ju fotat en hel del idag iaf, men men så kan det vara! Får ta igen det nästa gång!

Här kommer bilder från vår kväll;
image563
image564
image565
image566

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0