Hundbad och Golf!

Idag kom Hanna, Markus och Isa och mötte upp mej å Viggo på jobbet. Här skulle det busas å spelas golf, minigolf fast ändå inte! Vi börja med en liten pratstund medan Hanna käka, sen fick hundarna busa runt i vattnet på vår härliga strand, medan vi andra spana fina stenar å pladdra lite till. Sen bar det av in till Färjestaden för lite fantasygolf, på Taluddens camping. Där band vi upp vovvarna å gav oss i kast med banan. Klurigt men skojjigt, mkt roligare än vanlig minigolf. Funkar nästan som o putta på en vanlig golfbana, eller vad vet jag men typ tror jag.

Halvvägs igenom banan tog vi glasspaus å myste lite med våra duktiga hundar. De satt tysta och fina hela tiden! Duktiga! Är ju för varmt för å sitta i bilen, så en skuggig plats ute där det fläktar är mkt bättre, å bra träning dessutom. Vilket syns nu Viggo är helt slut! Golfandet gick sisådär, var roligare än vad det gick bra kan man väl konstatera för min del =) Men jag är inte nån dålig förlorare inte =) Nu blir det mat strax sen blir det ett glas vin/öl på stan med ovannämda!

Imorn är Viggo ledig ifrån jobbet så matte får åka själv hihi! Husse åker inte förrän på kvällen så han får vara hemma med sin favvohusse! Själv ska jag bada på fm med brudarna å sen jobba som sagt!

Ha det gött i solen!

Kommentarer
Postat av: Hanna och Isa

Tack för en alldeles underbar ledig dag tillsammans! Kram!

2007-06-14 @ 13:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0