EXAMEN!

Ja nu är man högskoleutbildad. Har numera en Filosofie Kandidat Examen i Turismvetenskap, känns rätt mäktigt! Fick en efterlängtad sysmaskin i examenspresent och födelsedagspresent =) En Husqvarna Viking Esmerald! Superfin å bra verkar den med. Ska inviga den i nästa vecka tänkte jag! Viggo ska få sej lite skoj å hemmet å jag  å guuud så kul! Mamma, pappa och mina bröder har varit här och firat sen i onsdags kväll. Igår intogs det en ljuvlig middag på Guntorps Herrgård i Borgholm. Å idag har vi spatserat på stan och middagen blev kinabuffe, smarrigt värre!

Imorgon kommer familjen Olsson så bara å sadla om! Men innan dess ska jag fira på mitt eget vis ikväll med mina flickor! Utgång blire! Förfest hos Emelie sen utgång! Anar Ernesto men det återstår att se!

På hundfronten kör vi snart igång med sommarens lydnadskurs. Denna kurs är för Eéa. Ska bli riktigt kul. Bara fem ekipage varav jag och hanna är två! Längtar! Vill ut och tävla!

Take Care!

Kommentarer
Postat av: Helena och Puma

Jamen högskoleutbildad har du väl vart hela tiden?! Om än inte färdig.:) Grattis till examen, hur känns det nu när livet börjar på allvar (eller ja, egentligen är det ju om ett år....)?
Lycko kramar från mig (säkerligen hade nog Puma bjudit på en blöt puss hon med).

2007-06-03 @ 01:10:28
URL: http://helenaochpuma.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0