EFIT!

Bättre sent än aldrig! Lite kort Efit blet det denna gång då, jag först glömde bort det, sen körde det ihop sej å sen jobbade jag! Full rulle! De kort jag tog kommer här ändå! Eftersom det blev lite hattigt så blir det massa bonusbilder istället!

Klockan 11-12, Möter upp Hanna och Isa för lite träning men solen gassa så enormt mycket helt plötsligt så blev inte mkt träning av! Här kommer lite bilder från den tiden!
image592
Hanna och vovvarna myser!

image593
Hanna med sin favvotjej!

image594
Jag med min favvokille!

image595
Upptäcker att Isa´s tand inte riktigt ser okej ut. En morotsbit har fastnat och tanden är delad på mitten!


Klockan 13, Avslutar träningen och går hem och äter jordgubbar med mjölk på balkongen istället!
image597


Klockan 14, Försöker fota håret i ny sommarskrud! Inte helt nöjd med håret men man får göra det bästa av situationen!
image599


Uppehåll, kör till jobbet!

Klockan 16,
Har kommit fram och installerat mej bakom disken på jobbet! Lugnt!
image600


Klockan 17,  Bluddrar lite med Sara och Andreas, Sara jobbar i butiken och Andreas jobbar i receptionen (även delägare)
image603

Klockan 18, Tiden sniglar sig fram när det är dåligt med incheckningar!
image602


Klockan 20, Visar en gäst var denne ska parkera sin husvagn! Denna gäst fick strandutsikt!
image601

Klockan 21, Skrapar min trisslott å vinner (kors i taket) 50 kr *2 =) Yabba dabba dooo!
image604

Det fick vara allt för denna gång! Måste verkligen skärpa mej! Nästa gång ska jag ställa in påminnelse på mobilen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0