Snacka om Vinterland!

Oj vad det har snöat, å det ger sej inte heller.. det har avtagit lite men snöar fortfarande.. Skoj skoj tycker jag o viggo=)

Vi begav oss ut i snön å busade lite för en stund sen, nu ligger han å såver gott på mina fötter men förut var det fart på honom ;

flörtar med matte =)
Viggo flörtar med kameran, eller mej =)

ja men kasta då!
Jaaa men kan du kasta nån gång då..

å skutt iväg
Se så duktig vovve som kommer in till matte med hämtat föremål, idag kopplet =)


Sen kasta jag upp en godis....

åå hooopp
Åååå upp ååå hoooppp!//Viggo

gräv gräv gräv
HAha där är den...//Viggo

det var en godis här jag lovar..
jamen vart tog den vägen, lovar att den landa här //Viggo


Kommentarer
Postat av: Sanna & Zombie

Lillkillen börjar se riktigt stor och kraftig ut nu! =)

2007-01-28 @ 16:32:12
Postat av: Johanna

Sanna Zombie: jaa han börjar bli en riktig labbe..med stor o fin bringa! =) Vi saknar lek å bus me zombie!

2007-01-28 @ 16:38:58
URL: http://vovvenviggo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0