Lååångpromenad!

Idag har viggo fått massa promenader i sina ben å tassar, å matte med såklart, skönt det behövde jag =) Imorse snöade det så jag bylsa på mej kläder å traska iväg, med planen på en lite längre morgonpromenad. Efter en runda hamnade vi på skälby, å till Viggos stora glädje mötte vi Isa med husse. Så vi gick tillsammans bort från djuren å till de öppna gräsytorna så voffarna fick leka o busa lite.. De lekte kanoners, jagade varandra o käkade hästbajs.. mumma en fika dejt alltså för hundarn =)

Sen fick viggo vara själv hemma, vilket funkar jättebra nu när han är i sin väl tilltagna hage. Han är mkt lugnare verkar sova mest när han är själv. Å den stora fördelen med hage är att han inte smakar på inredningen å sånt =)

Väl hemma igen efter ett par timmar på biblioteket, begav vi oss ut på en lååång promenad med Lena. Vi gick runt lindö, via ängö till BBS osså hem.. tog ett bra tag, var nog ute 1½ timma totalt med liten promenad innan också.Skönt men lite kallt om låren trots min långa supertjocka jacka! Men det är så mysigt med snö å kyla så jag klagar INTE! Är en vintermänniska på vintern å en sommarmänniska på sommaren =)

Nu ligger en trött vovve på mina fötter å värmer dem, å jag sippar i mej te! Ha en toppen kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0