Jag har blivit utmanad!

Tove snarare uppmanade mej att svar på dessa frågor, så här kommer svaren :

Vad gjorde du 2006 som du aldrig gjort förut?
Jag blev med hund! Det var enormt nytt å fantastiskt roligt. Så till hans ära startade jag denna blogg. Dessutom blev jag en riktig SUSHI älskare!

Vilka länder besökte du?

hmm.. har nog huserat i Sverige under hela året.

Vilka låtar kommer för alltid påminna dig om 2006?
svår fråga...
Sexy back me Justin Timberlake
Unfaithful me Rihanna
Hip´s dont lie me Shakira
åå säkert massa fler!

Vad hade gjort ditt år mycket mer njutbart?
Bra fråga..nu när jag tänker tillbaka har jag inte mkt å klaga på..

Hur höll du dig från att bli galen?
Umgicks med familj, vänner å viggo i lagom stor dos...eller massa me viggo

Vem var den bästa nya personen du träffat under året?
Svår fråga, Pass!


Uppnådde du det du tänkt dig under 2006?
Hmm ja jo eller jag hade inte så mkt mål under 2006 som jag stakat ut, men känner mig nöjd.

Förhoppningar om 2007?
Klyschan att vi alla tre får vara friska! Att Husse å Viggo kan starta å klara av anlagsklassen i Viltspår å att Viggo o jag kommer massa framåt me lydnaden. Skulle ju vara kul å starta i den me men hmm det vet vi inte än! Allmänt bara ett bra år, att flytten går bra å att skolan i linköping funkar å allt.

Vilket datum 2006 kommer du att minnas och varför?
Den dagen vi hämtade hem gullegrisen lördagen den 17 juni.
Dagen då Viggo o jag tillbringade vår dag på läckeby djursjukhus, skräck å lättnad på en dag onsdagen den 21 juni.

Vad gjorde du på din födelsedag?
Firade i Norrköping hos mamma o pappa å hade fjärilar i magen hela dagen, för dagen efter skulle vi få träffa Viggo för första gången.

Vilka fler vill du ska svara på dessa frågor?
Alla som känner sig manade =) Kör på bara! Lämna gärna en kommentar ni som gör det så jag kan kika!!


Kommentarer
Postat av: Hanna och Isa

Inte visste jag att ni skulle flytta.. Och till linköping också! det e ju långt bort ju...

2007-01-12 @ 20:55:20
Postat av: Johanna

nae.. det har itne varit bestämt så jättelänge.. men vi ska bo i norrk. å jag ska plugga ekonomi å tyska i linköping

2007-01-12 @ 21:12:24
URL: http://vovvenviggo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0