EFIT (ett foto i timmen) 2007-01-09

Då så, nu är jag igång. Försökte redigera mina bilder i photoshop men har itne riktigt lärt mig det ännu, så det blev det gamla vanliga Ulead Photo.


08.37
Viggo blänger på mej, och har så gjort ett litet tag, för nu ör det dags å gå upp tycker han, anar att han är enormt hungrig o nödig! Jaja vem kan motstå den där bedjande blicken! (ska tilläggas att han låg på mej)Upp å Hoppa!

EFIT 8.37


09.42
Studieförsäkran till CSN måste lämnas så man får sina välbehövda pengar.. hoppas det går snabbt, hitta till o med koden utan större problem.

EFIT 9.42

10.34 -10.36
Kunde inte låta bli det var och såg så kul ut =) så nu blev det EFIM (ett foto i minuten)

10.34
Viggo kommer ut ifrån gästrummet med en strumpa i munnen å har planer på å tugga sönder den i vardagsrummet, stället dit han tar allt han stulit =) Men till hans förskräckelse så är kompostgallret för....

EFIT 10.34

10.35
jaha.. tänker Viggo bara å vända tillbaka igen då, å så strosar han iväg...

EFIT 10.35

10.36
Då får jag väl placera mej här istället då.. men åå så högt det var, kom igen matte hjälp mej upp...

EFIT 10.36

11.33
Här är det lugnt matte vida datan, å lillkillen sover gott i hallen, blänger lite på mej när jag dyker upp me kameran

EFIT 11.33

12.42
Tråkmatte rensar garderoben å Viggo tittar bedjande på mig.. tror han vill ut! Borde vara dags iallafall!

EFIT 12.42

13.30 - 13-24
Kunde inte välja bild igen så här nedan följer några bilder från vår tur te skälby

13.30
Kasta bollen då matte...

EFIT 13.30

13.31
Kooom igen då jag är me.. alltid redo!

EFIT 13.31

13.32
Woow av alla gånger jag kasta bollen kom han verkligen in med den.. STORT framsteg för oss!

EFIT 13.32

13.45
Efter ett tag med bolllek, tröttna herrn å marken å alla dess dofter blev alltför intressant.. ledde till en dumpad boll!!

EFIT 13.45

14.45
Viggo sover, soppan kokar, på tv:n är det paus i programmet å jag passar på å titta på läget i Tandådalen så länge, vi far ju uppåt på söndag, känns skumt när vi har 10 plusgrader här idag.. men det blir nog bra.. det är j några backar öppna nu iaf!

EFIT 14.45

15.38
mellanmålsdags.. mmm morot, man riktigt ser hur viggo njuter, förövrigt så pågår fortfarande garderobsrensning..

EFIT 15.38

16.26
Garderobsrensning pågår, byrån klar nu är det stora garderoben som är offret.... viggo suckar...

EFIT 16.26

17.20
Viggo njuter i fulla drag av att ha besök denna dag är det Tove som besöker.. å berättar om sina irländska äventyr som hon varit med om senaste veckorna..

EFIT 17.20

18.16
Matdags.. äntligen!, tänkte Viggo! eller nja det dröjer lite till för den är inte riktigt uppblött

EFIT 18.16

19.30
Min garderob klar äntligen..Ingen glammig garberobslösning men den dagen jag inte längre bor i hyresrätt ska det läggas krut på garderobslösningar, helst en "walk -in- closet"

EFIT 19.30

20.38
Ugly Betty, eller nja vid fotograferingen var det paus men annars så kikade vi på den underbara serien..

EFIT 20.38

21.40
Fortfarande kvar vid tv:n denna gång är det Grey´s anatomy, en serie som till o me Viggo ser ut å följa.. hihi han tittar ganska ofta på tv faktiskt.

EFIT 21.40

22.33
Laddar upp bilderna i bloggen.. hade några å plocka över te datan å sen blogga om..

EFIT 22.33

23.32
Detta är dagens sista bild, har varit ömsom roligt ömsom jobbigt det här med EFIT, svårt å komma ihåg stundtals, å viggo verkar ha tröttnat på mej å den dumma blixten som kommit fram i tid och otid
Så Godnatt säger vi alla här! Sov gott!



EFIT 23.32

SLUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0