Snörusk stoppar inte mej å viggo!

Snön vräker ner utanför fönstret fortfarande.. men vi sätter oss i bilen å far ut till våra vänner i den gul villan ändå.. för en mysig kväll med scones, guacemole, tigerkaka och lite husprat!

Vi kör försiktigt!

Uppdatering....

Snön har fortfarande inte avtagit helt om än så har mängden minskat något.. men vi har nu ca 4 dm snö.. Hos vännerna i den gula villan var det riktigt trevligt.. lite wii spelande, dippande, sconesbakande å hundlek =)

Lite bilder från kvällen;

äntligen buuuus!
Äntligen fick de små trollen tumla runt i snön tillsammans... sammantaget tycker jag de funkar bra ihop.. lite mätningar men inget som är överdrivet eller onödigt! De små börjar bli stora!

En jämförelse..
jämför
Snödjupet som vi tyckte var massor för ca två veckor sedan =)

skillnad
Kvällens snödjup o snön dalar ner fortfarande =) Love it!

suddig men visar snödjupet
Hemskt suddig bild men visar snödjupet så bra.. tror det ligger iaf mellan 40 och 50 cm =)

Förresten på vägen ut från uppfarten fastnade först Tove i en snödriva med sin lille vita å sen skulle jag undvika å backa in i dem så jag svängde runt alldeles för snävt så vips så satt även jag fast.. efter lite skottande å gungande var vi båda loss å kunde påbörja vår färd hemåt.. Gillar snön skarpt! VArdagen blir så spännande.. en vacker dag bor jag i Norrland om jag själv får bestämma =)

Är du på Sanna ??? hihi


Kommentarer
Postat av: pamela

Hej snö är kul osv...men här härskar flunsan, som vi känner oss idag blir det tyvärr inget åka på söndag till mjölby!! hoppas vi piggar på oss men "Jösse" har fått ner eländet i lungorna så vi blir nog hemma
kram så länge

2007-02-08 @ 14:48:49
Postat av: Johanna

pamela: vad trist att höra! Ni får krya på er. HAr ni anmält till Moheda? Kramkram

2007-02-08 @ 21:48:44
URL: http://vovvenviggo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0