JAMI Hundsport, bajsande vovve å kräftor!

Idag bar det av upp till Norrköping, vi stannade i Västervik för att stoppa nåt i magen å ser då JAMI Hundsport skylten.. Så där tog bilen en snabb högersväng =)

Himmelriket! Massa grejer! Vi hittade massa saker vi ville ha men bara en bråkdel fick följa med hem =)
Detta:
- Helstryp i skinn
- Rött retriverkoppel
- reflexhalsband till viltspåret
- boll i snöre
- vomburgare
- tjurmuskel
- gummikarda

Allt för det nätta priset 320 kr =) NÖJD! Viggo med, så snygg i rött koppel!

Väl framme i Norrköping stannade vi hos Nina, en nära vän som jag inte sett på ca fem månader.. så det var skoj.. Vi tog en långpromenad på Himmelstalundsfältet, viggo sprang å busa som en tok.. så sööt!  HAn fick syn på en hare som han satte av efter mot vägen.. men lite öron å lydnad har han nog för han stannade å lystrade upp när vi hojta en bit bak å kom sedan löpande mot oss.. Å väl framme fick han supermassa beröm! Superstolt även om han sprang först. men han bromsade sej å vände tillbaka tack o lov! Lite planer smiddes inför imorn så vi får se om det blir av!

Kvällen har tillbringats hemma hos mina föräldrar, lite husprat å pajbakaden med min far.. vilka kockar vi är ihop.. gjorde västerbottenostpaj och medelhavpaj underbart goda! Till det severades även kräftor och räkor med alla tillbehör mumsfillibabba!

Sedan gick viggo o jag en liten promenad till fam. falk.. Prövade att gå med Viggo lös vilket gick jättebra tills han blev bajsnödig å insåg att han inte kunde bajsa på en trottoar så helt plötsligt satte han av in på en gård å var helt okontaktbar... NEEEEJ han skulle ju bajsa.. så matte fick vacker springa efter å snabbt som attan plocka upp å sen följde viggo med mej glatt ut därifrån =) Pinsamt men komiskt!

Imorn väntar husvisning, bus med min kusins golden Vegas och schlagerkväll på Kantorsgatan =)


Kommentarer
Postat av: pamela

Hej idag har flunsan gått över till magjsuka...usch och fy varken jag eller hundarna är i form. Hur gick mjölby??
kramis, Nej vi ska inte ner till moheda jag jobbar den helgen nästa för oss blir gävle 18 mars och sen lilla sthlm i april. Dit kan du gärna anmäla om han inte fäller...sthlm alltså. Jag kan hjälpa dig att visa om du vill

2007-02-12 @ 08:38:21
Postat av: Johanna

Hej på er!
Mjölby kunde ju gått bättre.. se inlägget ovan! Sthlm.. när är sista anm. datumet? Han har fällt rätt mkt nu.. men det börjar bli bättre.. hoppas bara han växer till sig!! Ja det vore kul om du kunde visa honom då!
kram kram Krya på er!

2007-02-12 @ 21:11:49
URL: http://vovvenviggo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0