Alla hjärtans dag!

En dag som börja som skräp! Näsblod innan jag ens gått upp, en hund som inte ville gå bara nosa överallt å dessutom bara tvätt inga rena kläder! In med en tuss i nosen, talade om för vovven att n går vi åsså på med en ren joggingdress åsså iväg till skolan! Skulle ju bara sitte nere i källaren vid datan!

Pluggade stenhårt fram till lunch, for hem t lunch .. möttes av en glad å sprallig hund som gick å var duktig på promenaden.. Tillbaka till skolan för att fortsätta.. via mc donalds.. å köpte glass med chokladsås till mina älskade gruppmedlemmar, som puss på alla hjärtansdag å förlåt för min attityd å mitt humör imorse =) De godtog ursäkten med glädje =) Phuu! Pluggade lite till å for sen till stan en snabbis..

Köpte paket till mina pojkar å fick veta en underbar nyhet! hihi!

Nu ska det lagas middag av allra bästa klass.. potatisgratäng och fläskkotletter.. åsså lite förrätt samma som igår blev lite över, men idag ska röran läggas på enhjärtformad toast! Åsså efterrätt, chokladpudding!

Ha en underbar dag allihop! Tänker på er mina nära och kära! Puss Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0