Vi lever!

Hallå allihopa! Vi lever o mår bra! Har bara hemskt massa o göra så här innan jul! Jag jobbar o är fortfarande inte van vid hur satans fort dagarna försvinner o veckorna o helgerna o allt!

Hur gör man? Hur orkar man?

Jag måste nog vänja mej! Det är väl så här ett riktigt liv utanför studentlivet ser ut!

I helgen var vi nere i Kalmar o hann med en massa mys med gamla vänner! Jag hann med o träffa några av mina älskade tjejer! The Girls! Vi käka smarrig kalmar sushi o snacka en massa skit! Precis som förr! Mysigt!

Viggo hann träffa sina alla tjejer vilket innebar att jag också han träffa tjejernas mattar, mina älskade vänner Hanna och Helena! Viggo rejsa runt med Boxerflickorna o sin absoluta favvotjej Isa!! Vi gick först en runda i skogen sen körde vi ett uppletande.. Viggo som inte gjort det sen han var liten fis fatta inte riktigt vad han skulle hämta utan letade dummies men när matte mana på gjorde han ändå ett bra jobb. Sökte superfint, så snyggt som han sökte har jag nog aldrig sett honom söka osså rätt in utan att matte fick mana på! Älskade luddtroll! För att inte förvirra saker å ting så avsluta jag med två linjetag, lååånga o inte helt enkla utan stigar. Å min lilla skrutt klockade båda två! WOW!

Efter två timmar i skogen var det äntligen dags att bege sej till slutstationen för vårt besök Annelie och Andreas o bebis o huset mitt i skogen å allt mys! Lillkillen William skulle ju döpas i helgen! Det var ju höjdpunkten bland alla andra! Massa bebismys har det blivit, Viggo har skött sej toppen runt William o familjens nya kisse som inte var ett dugg rädd utan hon traska rätt fram o stal både hans mat o vatten framför näsan på honom. Tur att Viggo har sådan respekt för kissar! Bebisen var han fundersam över när han grät.. huuh hur tröstar man ett barn bäst att pussa tänkte viggo o pussa.. kräks så hur tar man bäst hand om det.. jo såklart man slickar ju upp det! Vips så försvann det! Smidigt det där tyckte Viggo. Annars var bebis leksaker mer intressanta alla dessa mjuka nallar o skallror!

Söndagen gick i kyrkans tecken! Dags för dop. Danne o jag som skulle bli gudföräldrar/faddrar fullgjorde vår dagliga plikt o tog hand om mat o plock under mottagningen, pussade på bebis när det behövdes, vaggade och bar fram i kyrkan, läste en fin liten dikt o log fint på fotona! Nu väntar bara resten! Att finnas där för det lilla undret! Inga problem! William har borrat sej in i våra hjärtan o blir där kvar! Efter en låååång å intensiv helg parkerade vi i Norrköping igen vid midnatt söndag!

Ni kalmariter som läser saknar er alla redan! Hua! Var jobbigt! Trodde inte det var så pass att jag saknade kalmar å allt som hör därtill så mycket men erkänner att det föll en tår när vi lämna staden! Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Annelie & Martin

Precis när jag skulle banne dig för dålig uppdatering så hade du gjort en!! :) Men du! Ni missade tisdagspromis med löpstörning! Mkt nyttigt!
Må så gott Kram

2007-12-04 @ 20:28:42
URL: http://harpo-labradoren.se
Postat av: Sarah

Hej du! Hoppas du saknat oss lite oxå när du var borta, fast vi inte är kalmariter! Läste Danne den fina dikten? Hoppas allt är bra! Kramar!

2007-12-04 @ 21:29:08
Postat av: Johanna och Viggo

Annelie och Martin: Ja jag vet mötte Lena på Willys, jobbade sent så jag hann inte med..
Sarah: Klart jag saknat er med! Danne läste!

2007-12-04 @ 21:56:49
URL: http://www.freewebs.com/vovvenviggo/
Postat av: Thina o Bella o Delfi

Skönt med ett livstecken. Vet hur det är att sakna de hemmavid. Så jag flyttade hem igen nu saknar jag vännerna i Skövde med omnejd men jag kommer inte att flytta dit igen. Blir bra att åka på semester o så ibland till dom. Är Kalmar hemma eller är det Norrköping som är det? Var kommer du ifrån? Ha det kram

2007-12-04 @ 22:27:58
URL: http://web.telia.com/~u18608868/
Postat av: Johanna och Viggo

Thina o gänget: Hemma är egentligen Norrköping men har bott i kalmar i tre år.. man hinner skaffa sej ett riktigt liv under så många år, å då har man mycket o sakna sen! Men som di
säger! Man har ju semesterorten klar o
förhoppningsvis boende med o närhet till Öland =)

2007-12-05 @ 09:09:31
URL: http://www.freewebs.com/vovvenviggo/
Postat av: Hanna med familj

Vi saknar dej med här nere! Var trevligt att träffa er! Isa längtar till januari =)Kram

2007-12-05 @ 20:46:57
URL: http://hannaochisa.blogg.se
Postat av: lena,millie,ebba

Skönt att höra att ni lever !! och verkar ha det bra låter det som.
Nästa vecka får ni gå "tisdagspromenad" i stället för att springa på Willys ;o)
Kram

2007-12-06 @ 08:00:13
URL: http://www.goldentjejenmillie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0