Stockholm!

Helgen har varit vigd åt stockholm, shopping och hundar samt goda vänner! Vi var inbokade på Clarion Hotell på Södermalm, ett underbart hotell med superkanon frukostbuffé det är väl det allra bästa med att bo på hotell!

Lördagen var vi på stockholmsmässan och Hund 2007 och spana in snygga vovvar och coola grejer. Hitta lite som jag ville ha o lite till åsså var det några grejer som stod på min lista som inte hittades. Med hem kom iallafall ett joggingbälte från Limex, ett tygkoppel till vinterns minusgrader.. så klurigt med skinn då, en massa braiga ben för tänderna lite smakprover och boken retrivern som apportör! Så nu jäklar ska här pluggas på hur vi ska gå vidare!
Massa folk o hundar fanns där iaf. Spanade ju självklart in Pappa Jumbo som placerade sig som 3:a i Championklassen av en hel massa hundar. Tycker inte att de är så lika längre som förut, visst kan man se att de är far o son i sätt å drag särskilt på de stora muskliga låren =)

Fotade lite men det blev supermörkt ska se om jag kan laga korten lite! (uppdatering inte nåt å fixa de blev så korniga så det är inte nåt å visa!, får fota i februari istället hemma hos uppfödaren)

Söndagen spenderades på stan, där vi skulle shoppa julklappar. Så många julklappar bidde det väl inte alla tre var rätt avslagna efter gårdagen.. men jag kom hem med min absoluta shoppinggrej som jag inte skulle missa.. En ny kalender från Ordning o Reda för 2008. I år bidde det en svart i skinn med ett band runt. Supernöjd! Väl hemma i norrköping slappa jag ihop direkt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för en jätte kul helg! O Rackarns vad vi kan köra i stockhom:) Puss puss

2007-12-17 @ 22:44:20
Postat av: Johanna och Viggo

Galet bra! Ingen panik, inga felkörningar o gratis parkering! Vi rockar!

2007-12-18 @ 08:48:19
URL: http://freewebs.com/vovvenviggo/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0