Halta Viggo är bättre!

Viggos hälta är bättre, men valde ändå att låta honom vara hemma idag å inte vara ute i kylan som jag själv varit idag. Matte var så grym att hon drog på sej det som Viggo uppfattar som träningskläder packade matsäck i träningsväskan o gick i sällskap med husse och hund ner till Moa och min väntande skjuts Annelie. Å som om det inte vore nog så satte sig matte själv i bilen o for iväg. Okej Viggo såg inte särskilt moloken ut han hade ju sin Husse så han svansa iväg med honom glatt istället.

Jag for hursomhelst iväg på träningstävlingar i Linköping, för att agera paparazzi med min nya kamera.. Men hallå det kräver ju att man laddat kameran innan! Dumbo! Det hade inte jag gjort så jag fota Bella och Delfi med min kamera o de andra med sina egna kameror =) Tur att de hade sina med sej!

Viggo däremot har varit i Vrinneviskogen o promenerat med Husse och husses föräldrar. Mysigt verkar de ha haft det iaf =)

Nu är jag träningssugen å taggad att börja det nya träningsåret med träningstävling den 13:e januari igen! Se upp för nu kommer vi!

image796
Saknar solen, saknar havet!

Kommentarer
Postat av: Annelie & Martin

Tack för fotografering och sällskap idag. Det är bara att ge sig på`t. Kanske hinner vi ut och kollar in er den 13:de vi är ju i krokarna. Gott slut!!! Kram

2007-12-30 @ 22:13:30
URL: http://harpo-labradoren.se
Postat av: Thina o Bella o Delfi

Tack för både hundvakt och fotografering. Vi är ju oxå i krokarna och skulle så gärna vilja hinna med både utställning och lydnad. Hm men kanske bättre att fokusera på en sak. Men kolla på er kan vi ju göra om vi hinner. Ha ett gott slut och ett Riktigt Gott Nytt År. Jag avslutar nuvarande och påbärjar nästa med magsjuka. Attans vad man planerar dåligt. Kram

2007-12-31 @ 09:44:34
URL: http://web.telia.com/~u18608868/
Postat av: lena,millie,ebba

Ja, det gäller att ha huvudet med sig om man ska leka Paparazzi ;o)
Skönt att Viggos tass är bättre !!
Önskar er Ett Riktigt Gott Nytt År !!!!
Kram

2007-12-31 @ 22:56:42
URL: http://www.goldentjejenmillie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0