Hurtdag!

Herrejisses upp i ottan för att skjutsa Danne, nåt som slutade i en jakt på försvunnen lastbil =) Lustigt det kan bli! Sen in igen, kolla av nätet o få i sig lite frukost o slappa. Sen bar det av till Skogslotten för att heja på Sarah under hennes hoppträning. Men vi åkte lite tidigare jag o Viggo för att hinna med o rasta sig o träna lite! Testa av gårdagens övningar. Med LINA! UTAN Köttbullar =)

Började med sökövningen. Vilken skillnad! Full fart ut inget tvekande åsså nosa upp dummien sen snabbt in igen! Okej, jaaa han håller längre i dummien nu =) Men tvekar  lite på huruvida jag ska få gosa med honom. Testade en gång till å lika bra denna gång. Fin fart, bra jobbat lilleman!

Sen letade vi upp en liten stig. Satte Viggo, gick ut med dummien, mindre läten å plockande idag. Sen stoppsignal och sen fick han ett ut tecken och kommando. Inga tveksamheter här heller, möjligtvis huruvida han skulle välja att komma in, men klarade det utan att jag tog tag i linan.
Körde en gång till, sen backa jag. Den sista gången fick jag hålla emot linan lite. Det är ju bra i och för sig. Att han gör fel då han är i lina så jag kan korrigera. Sen sluta vi! Vill ju inte träna slut på honom!!

Spanade in tottosarna, blir galet sugen på att börja rida igen! Nu har jag precis ätit lunch med min lillebror, diskat å satt en deg till bröd. Galen dag men snart ska jag o Moa ut o springa med de stora vovvarna sen ikväll väntar ett core pass med Sarah. Hurt hurt hurt!



Uppdatering:

Lever fortfarande efter ett en timma långt Core pass, men återkom imorn =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Härligt att vara på språng! Klart du ska börja rida, att vara i stallet är det mest underbara och avslappnande som finns! Sen är det ju inte helt fel med lite ridmuskler på kroppen heller ;) Kraam

2007-08-29 @ 20:14:25
URL: http://hannaochisa.blogg.se
Postat av: Moa

Det är imorgon nu... Lever du? ;) Kram

2007-08-30 @ 14:23:22
URL: http://lucasflock.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0