Soligt å varmt=glass premiär!

Idag fick vi nog av pluggandet vid kl 14 å begav oss till stan, tanken var att gå en promenad ner så Viggo fick rasta sig lite, men vi bestämde oss sedan för att ta bussen ihop med Emelie och Isa å gå hem istället. Bussresan flöt på utan några problem viggo sitter/ligger ner å tittar på folk å bara är! Duktiga pojke! All passivitet som han fick uppleva i somras verkar ha gett resultat i såna här situationer bland annat!

Sen gjorde Isa lite ärenden å vi vänta utanför, även då sitter  eller ligger Viggo lugnt å fint utan att stirra upp sej! Äntligen var iaf Isa klar å vi kunde bege oss till Tokiga Ture för att köpa GLASS! Jag hade bestämt mej för å ge mitt ulltroll en mini kula glass, vilket han även fick, en liten liten regnbågskula innan vi andra åt vår glass.. han åt fort men inte så fort som jag trodde han skulle.. han såg lite chockad ut. Det var ju glasspremiär för herrn.. tror att jag får lite skäll av husse sen men äsch det får jag ta =)

image340

image341

Viggo skötte sig toppen i stan, men blir lite stimmig när man går på nya ställen med nya lukter.. men det är en vanesak.. alltså mer stadsturer .. det tog på krafterna iaf.. nu ligger han här helt utslagen å sover!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0