Påsk i Norrköping!

Ja nu är vi här, efter ett flertal stopp som inkluderade om-möblering i bilen, av spisen, Ivannas katt å vår lille hund så kom vi äntligen fram! Idag har Viggo o jag haft dag på tu-man-hand, husse har umgåtts med sin pappa. Viggobus å jag startade dagen kl 7 imorse med en riktig långpromenad, så mkt mysigare å gå här i mammas o pappas område, han kan skrutta runt lös på ett fält å bara loppa sej! Åsså kan man spana in massa nybyggnationer, gamla kompisars hus å träffa en massa nära o kära. Men jag kommer å sakna havet sen utan tvivel! Har dock hittat ett ställe med lite havskänsla! Najs!

Sen åkte vi ner på stan o träffa mina gamla klasstjejer från gymnasiet å mumsa glass på Halvars med dem.. huuh kallt var det! Efter det bestämde vi dejt med Johanna o Ninna o vovvarna ute på Djurön! Där rasa hundarna av sej ömsom läxade upp ömsom skoja runt! Men det funkar bra! Inga sura miner utan vanlig hederlig uppfostran hundarna emellan! Kul å se hundar uppfostra varandra på ett så vettigt sätt =) Duktiga Farbror Hugo som håller ställningarna! Efter lite bad i diverse gyttjepölar å tillslut bråviken så bra det av hemåt igen.. Just det höll på å glömma .. Ninna å hennes son hämta hem en liten pudelbebis idag med.. Chilli heter han en liten svart bebis, som en liten ulltuss tog han de andra hundarna i det hushållet med storm =)

Imorn är det Efit, så då fr vi se vad vi hittar på för skoj! Husse å hans pappa ska iaf bygga mellanvägg å grind till vår bil. Tack för att du finns Håkan! Toppen snällt! Jag å viggo ska försöka busa lite med Hugo o Trox å bara loppa oss blir ev. en citytur för matte! Summa summarum en toppen dag, hittade dessutom valpbilder på Viggos pappa idag.. oj vad de var lika som små.. lika underbart söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0