Norrköping

Voff voff!

Nu är man uppe i Norrköping, jag förstod att nåt var på gång eftersom att Husse skulle med på valpkursen i torsdags + att de packade med sej en hel massa grejer... = NOrrköping

O det började som en kanonhelg.. redan imorse åkte vi till skogen, till Husses skog hette den.. o där var de två vovvarna Kevin och Totte med sin matte osså åkte ju Trox o Hugo + matte med oss i bilen ååå hejj så glada vi blev över å se varandra igen.. Vi hade jätteskoj o skogen, kevin spåra efter en älg o försvann men sen kom han tillbaka riktigt trött =) Verkade kul!

Men kursen i torsdags gick jättbra, jag sköter mejj såååå bra! Så det så!

Idag har matte varit på stan o husse har varit o åkt nåt som heter traktor så jag har varit hela dagen men min älskade morrmor=) o det ska jag vara imorn med på kvällen men först ska jag me få se traktorer o hugo ska med skoj skojj...

nää nu trollar ögonen ner på mej o tassarna är trötta efetr allt spring idag... Natti Natti! Sov gott! o framförallt VAKNA TORRT =) det gör jag ... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0